Äntligen dagis!


Åh, Elton blev överlycklig igår när jag sa att han skulle på dagis idag och imorron! :) Han sken upp som en sol, så underbart att han älskar dagis!

Har precis lämnat av prinsen, jag ska få i mej lite lunch och sedan ska jag ta bussen till Birsta. Blir några få timmars jobb idag, men allt är bättre än inget! Lika bra - för då hinner jag med träningen ikväll! Klockan 18 ska ju jag och Karla få en riktig genomgång på alla maskiner.
I morron blir de fler timmar på jobbet, 14-20 väntar då! Skönt att jag får lite timmar iaf, men nu går funderingarna på vad jag ska hitta på mer - för nu när jag har jobbat, kommit ut och framförallt, tjänat pengar - vill man ju inte sluta!
Plugga? Vill jag de? Nää, egentligen inte.. Vad vill jag jobba mer med då? Hmm, jag har ingen aning..

Jaja, nu väntar lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0