Yoga var nog inget för mej..


För de första kom vi sent på passet, mitt fel.. Så stämingen var sådär ;) haha! Visst att övningarna var svåra och jag har bra nog med träningsvärk idag, men jag vill ju bli sådär härligt slut - svetten ska rinna och man ska vara nöjd! Vilket jag tyvärr inte blev.. Så yoga blir de nog inte många fler gånger för mej. Kanske som avslappning mer?

Jaja, idag ska jag och Karla på switchingpasset på lunchen, så jag får nog mitt svett ;) Efter gymmet hinner jag bara hem, duscha, käka lunch och sedan ta bussen in till stan - där väntar jobb. Var evigheter sedan jag var på stan och jobba, så de ska bli kul. Men även jobbigt, då jag har mindre koll på grejerna där och kunderna tror att man är ny ;)

Elton tjeter redan om dagis.. Så vi ska försöka få i oss lite frukost, på med lite kläder och sedan är vi redo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0