Vårruset!


Ewa, Ginas syster, fråga för nån dag sedan om jag och några till ville delta i Vårruset. Och självklart ska jag vara med! Så nu tror jag att vi är 7 tjejer som ska vara med! :)

Jättekul utmaning! Jag trodde aldrig att jag skulle göra någe sådant. Men jag känner mej jättepeppad! Så nu är de hårdträning på löpbandet som gäller! Just nu orkar jag knappt jogga 2km på bandet.. Så de är en bit kvar ;) Då jag tror att Vårruset är 5km, om jag fattat rätt?

Så nu längtar jag tills snön börja försvinna, så vi kan börja springa ute - ska bli härligt!

Vem hade trott att jag skulle säga de, för ett år sedan? Jag gissar på - ingen!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja visst ska de bli kul!! Jag är jättepeppad över att försöka ta mej runt, och att få picknickfika med alla som pris när man "sprungit" klart!

2012-02-19 @ 16:01:40
URL: http://muwel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0