Utvecklingssamtalet!


Jag älskar Eltons fröken J, hon är så snäll, go och supertrevlig! Samtalet gick jättebra, hon hade tänt ljus och Elton lekte med tågen medans vi prata.

Hon sa att de är svårt att skriva nånting, när allting är bra. Oj, så stolt jag blev över fisen våran då! :) Ja, Roger blev sen på jobbet, så jag fick gå själv.. Så sur Roger var och jobbet hade nog fått hört både de ena och de andra ;)  

Vi prata om talet, som jag tycker kan vara sisådär ibland. Men på dagis gick de superbra, han hade stort ordförråd, men lite svårt att säga s. Iaf i ord, annars kunde han bokstaven s. Dom pratar mycket om bokstäver, vilket Elton tydligen tyckte om!

Han gillade att vara med storbarnen, men Theodore var en klar favorit! :) Dom gilla samma saker - bilar. Haha!

Han berättar mycket på dagis, han är tydligen aldrig tyst ;) Men de är han ju inte hemma heller!

Som sagt - han var en glad, snäll och go kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0