Tjejkväll!


Igår efter att vi hade ätit middag, kom Momma och hämta mej. Vi for till Memme, där de väntade tjejkväll! Vi tre och två (tre, ena kom senare) kompisar till Memme - supertrevligt!

Momma och Memme hade fixat mat - pasta med två olika såser till. Sedan fick vi efterrätt och kaffe/te - allt smaka super!
Mellan ätandet, fixa vi andsiktsmasker, målade naglar och färga ögonbryn/ögonfransar. Jag var inte hemma förrän 23:30 eller strax efter. En helkväll alltså!

Så just nu har jag kolsvarta ögonbryn, haha ;) Jag hoppas att de jämnasr ut sej lite, när jag färgar håret till veckan, efter att Momma har klippt mej!


Idag har vi varit lediga, jag och Elton. Vi har bara varit hemma och grejat på. Jag har städat, diskat och vikt tvätt, Elton har snällt lekt medans jag har donat på med mitt - han är så duktig min lilla fis ♥
Jag skulle bara ta disken, men de sluta med att jag gjorde rent i sopskårep/under diskhon, drog fram spisen och gjorde ren alla knappar på spisen.. Typiskt mej, hitta på massa annat! Men de är ju rätt skönt när de är gjort! ;)

Nu väntar vi på att pappa Roger ska höra av sej, så vi vet när han slutar. Vi ska fixa middag innan han kommer hem eller iaf förbereda de mesta. För innan vi äter måste vi och handla! Självklart ska vi handla lite godis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0