Mysfrukost, bad, innebandy och Max


I morse fick jag sovmorron av mina älskade prinsar! Elton passa dessutom på att sova till strax efter klockan 07, härligt!
Sedan hade Roger match, efter matchen väntade självklart frukost. Martin, Gina och Jocke kom över oxå!

Vi packade väskorna och for och bada - riktigt familjemys ♥ Elton verkligen njöt! Han plaska och skratta mest hela tiden.
Efter badet var vi och kika på Martin och Jocke som spela match nr2 för dagen - Elton somna dock i pappa rogers famn ♥
Innan vi for hem var vi på Max och köpte mat - vilket sluta sådär.. Jag dumpa för 3 gången, på bara 2 dagar. Jag är påtok för slarvig och äter för fort!

Jag som inte kunnat kräkts, kräks varje gång jag dumpar nu.. Sluta även så denna gång, sedan slockna jag på soffan. Tur att Roger var hemma!
Och medans jag somna på soffan, städa Roger här hemma. Snacka om lyx!

Nu har vi skickat iväg pappa Roger på hockeykväll. Jag och Elton har tänt ljus och kollar på Scooby Doo, Elton käkar ostkrokar och är allmänt sööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0