Lunchdejt hos grabbarna Byström!


Igårmorse var jag och systrarna Alvear på gymmet och träna. Jag har ju tänkt att jag ska ta mej ann gåbandet och kanske försöka få lite bättre kondis - sagt och gjort! Började med att jogga nästan 3km - en km mer än innan! Så nu har jag ju bara 2 km till att klara ;) haha!

Hemma fick jag i mej en hårdbrömacka och tog en dusch, vi fick på oss lite kläder och sedan drog vi till Byströms. Vi blev bjudna på god lunch, pojkarna busa järnet och vi avsluta med fika i soffan - mycket trevligt! :) Nu ska de dock inte ta lika lång tid tills nästa gång..

Innan vi for hem och gjordemiddag, var vi och kika på en soffa. Vi vill verkligen ha en ny och min rygg behöver en ny, jag hatar att sitta i våran soffa! Så vi får väl se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0