Jag älskar att träna!


Jag trodde aldrig att jag skulle säga de, aldrig att jag skulle tycka att de skulle vara så kul att träna! Jag längtar till varje pass, de är såå roligt :)

Igår på switchingpasset trodde jag att jag skulle dö, verkligen dö! De var så jobbigt, men så skönt efteråt! Jag somna iaf gott sedan ;)

Både idag och igår har jag jobbat inne i stan, med Angelica. Vilken människa, hon är bara för härlig!
I morron är jag ledig och de känns så skönt, jag behöver en ledig dag! På kvällen tror jag att vi ska till Isabelle, om jag fatta Momma rätt. Efter de ska jag och träna. Tur att jag har världens bästa Roger, som fixar alla nattningar och kvällsbestyr när jag är och tränar. Roger är bäst!

Nu ska jag ta en hårdbrömacka och sedan blir de soffläge, jag är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0