Stort för storasyster!


Idag tog jag och gick ner på gymmet, körde ett grymthårt pass - var slute i heeela kroppen efteråt, så latmasken kröp fram igen.. Bussen lockade för mycket ;)

Men jag hann bara hem och duscha typ, så smsa Martin och fråga om vi skulle ta en joggningtur. Och jag tveka inte ens! Helt sjukt - jag blev så glad, att Martin ville springa med mej och att jag faktiskt vet att jag orkar. Jag har nästan längtat efter den här dagen! Och jag orka runt, även fast token lura mej till att springa (eller ja, jogga fortare) i uppförsbacken! Jag är ingen snabbspringare iaf ;) Men jag överlevde turen och jag hoppas jag fått mej en joggarkompis! :)

Och Roger då, jo han har åkt på en snabbsläng av magsjuka! Han blev dålig igårkväll men är redan, tack och lov, bättre! Så nu ligger prinsarna inne i sängarna. Ena hoppas jag sover och den andra kollar på hockey.

Jag har precis tagit dusch nr 2 för idag och har krypit ner under filten. Ska ta mej någe att äta och kika på nån ny serie.
I morron väntar gymmet. Jag hoppas att jag får vara med på passet, står som reserv nr 1.. Annars kör jag och Karla gärnet ändå! De är vi rätt bra på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0