Lördagsjoggen - Avklarad!


Har nästan nyss kommit hem från morronens joggingtur. Strålande sol, dock minusgrader - men väldigt skönt!
Nu väntar duschen, sedan ska vi käka frukost tillsammans. Vid 11 åker jag in till stan, där jobb väntar.
Efter jobbet tar vi med Martin och Gina och far till Ljunga. Vi ska till gammelfarmor och gammelfarfar och käka påskmiddag med familjen ♥ Jag längtar!

Igår var jag och Karla iväg på gymmet. Jag körde hårdaste passet någonsin, helt klart! Svetten bara rann och jag ville dö efter första varvet. Vi körde 25 stationer X 45 sekunder och 2 varv - fytusiken! Nu tänker jag iaf äta påskgodis med gott samvete ;)
Karla intervalljoggade i en timme - sjukt duktig! Snart så, klarar vi hela varvet runt! :)

Lite lunch, en dusch och en tupplur - sedan for jag och Elton på Drakborgen med Martin. Mysigt! Dock har vi en liten fegis, som inte alls är vild och galen på Drakborgen.. Men precis innan vi skulle fara, då kom skitungen igång :)

Påvägen hem handla vi till middagen - Tacos med Martin och Gina. Åh, de var så mumsigt! Resten av kvällen spendera vi i soffan och åt godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0