Bacillskräck!


Bra precis när jag fick Elton, börja jag få enorm bacillskräck! Inte dela samma glas som nån annan, utan smutts.

Först börja de med handdukar - har sjuktsvårt att torka mej på handdukar hemma hos någon annan, på jobbet eller där jag vet att massa andra torkat händerna.

Och pengar - fy! Jag tvättar händerna massa gånger under dagen när jag jobbar!

Handtag har jag svårt för. Speciellt toahandtag eller vattenkranen på toan.

Men värst av allt - disktrasan! De måste vara bacillernas Mekka! Jag har sån trasfobi, att torka bordet och bänken här hemma, är Rogers jobb. Jag gör allt för att slippa ta i trasan, så de går rätt mycket papper här hemma..

Häromdagen torka Roger bordet efter middagen, han sköljde ur trasan och hängde tillbaks den. Sedan torka han händerna på handduken vi har i köket. Jag skrek rakt ut! Fråga om han var helt tokig! Hur kunde han inte tvätta händerna med tvål, innan han torka händerna på handduken, då han vet att jag hatar trasbacillerna. Haha, stackars Roger!
Han tilllade sedan, att han tycker är är knäpp eller rättare sagt, blivit knäppare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0