Pusslat


Mest hela kvällen har jag suttit och pusslat ihop jobb och dagistimmar! Jag ska jobba varje dag den här veckan - Helena ringde nämligen nu ikväll och fråga om jag ville jobba Måndag och Tisdag oxå - självklart!
Så nu vette tusiken hur vi ska få ihop 25 timmar på dagis.. Men vi får helt enkelt fixa de på något sätt! I morron lämnar jag iaf prinsen på dagis innan jag far och tar blodprov och direkt på jobbet efter de, sedan hämtar Memme efter lunch - så sparar vi in några timmar iaf! Sedan får vi se hur resten av veckan blir :)

Kommentarer
Postat av: Annelita

Men om du ska jobba så har du väl all rätt ha sonen på dagis. Eller?

2011-09-19 @ 09:19:02
URL: http://giraffen83.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Hör av dig om ni behöver hjälp! Jag ställer gärna upp o leker med Elton några timmar! :)

2011-09-19 @ 09:47:30
Postat av: mli

Om ni inte har någon som hämtar honom på fredag så ställer vi gärna upp! :) Är ledig då, så antigen kan vi hämta honom eller så är han med oss hela dagen!

2011-09-19 @ 22:15:25
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0