Jackjakt!


Har nästan nyss kommit hem från Birsta, igen.. Haha! Inte nog med att jag jobbat idag, utan jag åker dit igen ;) Jag och Memme leta jacka till mej. Hitta några alternativ! Fastna för en röd(!!!), men är rädd att den inte räcker hela vintern, med tanke på kylan.. Annars hitta jag en svart, superfin - men även svindyr..

Idag hade prinsen kortknäppning på dagis - ska bli spännade och se hur de blir. Jag längtar! :)

I morron väntar återbesök på sjukhuset och sedan jobbar jag 13-19 i stan - har alltså stängning första dagen jag jobbar i stan. Ska bli spännande! ;) Men de blir nog bra! Roligt och jobba i stan oxå, men just nu känner jag mej "hemma" i Birsta!

Nu måste jag ta bort nagellacket och kladda dit någe nytt! Sedan blir de ryggläge i soffan, jag är heeeeeelt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0