Hemma igen


Nu är vi hemma i stan igen, jag och Elton. Vi kom tillomed hem till en städad lägenhet, så skönt! Pappa Roger har gjort de bra, då han även varit bakis idag ;)

Prinsarna håller på att natta nu och jag tror att jag ska blogga lite bilder medans. Sedan väntar SOA för mej och Roger - som jag längtat!

I morse efter frukosten tog jag en joggingtur runt Källrå, hua va slut jag var när jag kom hem igen! En dusch och sedan kom även Memme. Vi käka pizza till middag och myste i soffan. Kom hem för knappt en timme sedan.

I morron ska jag och Elton ta bussen till vårdcentralen, jag ska nämligen lämna blod tills jag ska på återkontrollen. Elton ville åka buss redan idag han! :) Sedan får vi se vad vi gör av resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0