Vart tog promenadsuget vägen?


I 5månader gick jag nästan varje dag och gjorde jag inte de, hade jag smått ångest! Men nu då? Jag vet inte alls vart all motionssug tog vägen? Förut tyckte jag de var kul, men nu tycker jag bara de mest känns jobbigt..

Men idag lyste solen och jag börja jobba lite senare, så efter att jag lämnat Elton på dagis - trotsa jag förkylningen och tog en sväng. Åh, vilket härligt väder! Jag hoppas verkligen promenadsuget visar sej snart igen - jag behöver de!

Har satt som mål att gå ut och gå minst 4 gånger i veckan nu, hur eller när jag gör de - spelar ingen roll, bara de blir av! Blir de mer - kanon!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Känn ingen stress, promenadsuget kommer igen!

Jag vill passa på att säga att jag älskar din blogg. Vilken tjej! Du är grymt duktig och kämpar bra. Känn dig stolt!! En riktig sötnos till son har du oxå. /Melinda (Mamma till Melvin & Charlie)

2011-10-04 @ 15:07:52
URL: http://melindasvardag.blogg.se/
Postat av: Ewa

Du får väl hojta till mej å Gina om du vill ha sällskap! Skulle behöve komma ut mer jag med!

2011-10-06 @ 22:29:40
URL: http://muwel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0