Utflykt


I morse lämna jag prinsen tidigar än tänkt på dagis, då dom skulle på utflykt - dock ville Elton inte med sa han, när vi var hemma ;) Men, när alla barnen stod redo (och väntade på Elton..) var har mer än positiv :)

Jag hade tänkt fått nånting gjort på förmiddagen, då jag inte börjar förrän 14:10 (stänger ikväll).. Men jag har inte gjort många knop, inga alls faktiskt! Tur att de är städat hemma iaf!
Moff var hit en snabbis förut, lämna ett par byxor och Twilightböckerna. Tyvärr hade han inte med sej den första, såklart.. Så gammleframor och gammelfarfar tar med den i morron! Måste ju läsa innan nästa film :) Som är snaaart, wiho!

Nu ska jag slänga på mej ett par byxor och sedan kila till bussen, sedan väntar jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0