Tången sitter fast!



Igår när jag och Roger stod i köket och fixa bort middagen och disken - ropar Elton från vardagsrummet.
Sa åt han att om han ville nått, fick han komma till oss. Efter ett tag kommer han in och säger att han har ont(?)!
Jag fatta ingenting, tills jag såg vart han hade tången - haha!
Sa åt han att ta bort den, men de gick inte, sa han.. Han hade klämt fast snoppen! ;)

Jag höll på dö av skratt! Tillslut fick vi iaf bort den och sedan skratta vi tillsammans :) Jag tyckte Elton va tokig, men Elton tyckte jag var tokmamma!


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Hahaha, vad söööt! Han liksom bara var tvungen att testa och se vad som hände om man satte den där haha...

2011-10-11 @ 09:22:12
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0