Längre än tänkt!


Igår var de inte tänkt att jag skulle jobba, men så blev de ändå! :) Först var de 11-16, sedan till 18 men de sluta med att jag stängde ;) Haha! Kan lova att jag var slut när jag kom hem och frös som en tok dessutom, bussen var seeen! Så, idag på lunchen ska jag lämna tillbaks jackan jag köpte med Memme och förhoppningsvis hitta en ny oxå!

Tur att vi har en underbar familj, som ställer upp bara sådär! Igår fick Memme rycka in och hämta prinsen på dagis, då jag skulle jobba sent och även Roger. Tack!

Även idag ska Elton få spendera lite tid med Memme. Efter att jag slutat jobba, ska vi på föräldramöte på dagis, så även idag blir de en lång dag! 10-18 på jobbet och dagis direkt efter - men jag tycker ju om när de är mycket :) Dock inte min mage..

Inatt måste ha varit den sämsta natten på evigheter, Elton har haft mardrömmar.. Sparkat mej i ryggen och sovit oroligt hela natten. Han kanske ska få sova en liten stund längre på dagis?

Elton står i duschen och jag ska fixa frukost, sedan ska vi ringa dagis och säga att prinsen kommer! :)

Kommentarer
Postat av: karla

kära helen! nästa gång du stänger så ring mig jag hämtar dig om jag kan och är hemma..lovar det=) kramar!!!!

2011-10-12 @ 21:00:01
Postat av: Amaaanda

Har en tävling på min blogg, ta gärna en titt och delta ! :)



Ha en bra dag :)

2011-10-13 @ 23:21:48
URL: http://amaaanda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0