Helt slut & skavsår..


Var menat att jag skulle jobba 09.30 - 15 i stan. Sluta med att jag jobba de och 15-20 i Birsta.. Kan lova att jag är helt slut nu! Och mina fötter, dom är de synd om - skavsår mest överallt.. Och än är inte jobbveckan slut! Tur att jag bara jobbar några få timmar i morron, för sedan blir de mys med mina älskade prinsar!

Just nu ligger båda och snarkar ikapp :) La på Elton täcket och gav han en puss på kinden och försökte väcka Roger, då han ville att jag skulle göra de. Men han är nog lika slut som mej, så han får nog fortsätta sova!

Jag ska ta och koka lite te, köpte nämligen ett nytt idag - Mintchoklad! Ska bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0