Försöka..


Jag ska göra ett försök till att blogga igen, känns som att de gått för många dagar och jag vill verkligen kunna kolla tillbaks sedan!

Ja, vad händer då? :) Roger jobbar och trivs jättebra på jobbet, med nya arbetsuppgifter och nya arbetstider! Jag jobbar och trivs så himla bra, känns som att jag har jobbat där jämt och känner mej verkligen som "en i gänget" - så kul! Elton växer så de knakar, han blir längre för varje dag känns de som :) Han älskar dagis och pratar mer än mest just nu. Frågar om allt och är så himla duktig på att uttrycka sej - storkillen!

I Fredags hade jag min första stängning i Birsta, gick superbra! Och dagis var stängt.. Så i Torsdags kom Momma och på Fredagen tog hon med sej prinsen hem till Ljunga, där han har spenderat helgen. Jag var på personalfest i Lördags - vi åt middag, spela spel och snacka skit. Jättetrevligt hade vi! :) Var inte hemma förrän 03:40..

I dag har jag och Elton varit ledig, myst och varit ute i finvädret! När vi käkat middag och dsískat undan, for vi till Danne och Marith - Danne fyller nämligen år idag!
Vi kom hem för en stund sedan, så nu ligger prinsarna och läser saga. Jag ska blogga lite bilder och sedan ska jag se nyaste avsnittet av DH - älskar att alla serier börja komma igång igen!

I morron och på Onsdag väntar jobb och dagis - skönt att komma tillbaks till rutiner igen! Och Elton har tjatat om dagis sedan igår :) Han verkligen älskar dagis!

Nej, lite te på dehär! :)

Kommentarer
Postat av: Marie Louise

Vart nånstans jobbar du på birsta? :)

2011-10-04 @ 00:56:06
URL: http://marielouise.hessling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0