Världens bästa!


Jag måste ha världens bästa sambo - helt allvarligt! Först hämtar han och Elton mej vid jobbet - när vi kommer hem, är maten redan färdig, supergod köttfärssås - så även räcker till matlåda i morron! Sedan är de städat - ihop plockat, dammsugat och tillomed skurat! Älskade Roger, han kan han!

Ska snart börja packa, är en hel del som ska med! Och då jag inte kommer hem nåe mer i morron, måste allt vara klart ikväll.. Känns lite sådär, då de alltid är jag som håller koll på packningen och att allt är med! Men jag litar på Roger ;)

Nu ville prins Elton duscha, så han ska få göra de innan han ska sova :) Sedan väntar soffan, när jag är färdig med de jag ska ha gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0