Stan & julgardiner


I dag var jag "tvungen" att åka in på jobbet, på stan. Skulle fixa en sak, så då passa jag och Elton på att ta bussen in. Först var vi på Memmes jobb, där fick jag en duk som jag ska ha i jul och sedan följde hon med oss på en fika ♥
Efter fikan var jag på Indiska och köpte en ny julstjärna, en röd och fin - kommer bli kanon till dom nya vita gardinerna jag köpte på jobbet!

Vi kom nyss hem! Så snart ska jag ta och börja med gardinerna, då de är några som måste läggas upp - tur att de finns Follfix!

Elton har varit så duktig idag! Vi skippade vagnen helt idag, då den står på dagis. Och vi for mitt i Eltons sovtid, vilket aldrig brukar vara bra.. Men han har varit på superbra humör och jättego! :) Dock somna han på bussen hem, så jag fick bära han hem. Han vakna till innan vi kom in och fråga vart bussen var! :) Tok! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0