Pizza, paket & bio


I eftermiddags kom Momma, Moff, gammelfarmor och Isabelle hit. Tyvärr inte gammelfarfar, då han ligger på sjukhuset.. Han tappade känseln i armen och halva ansiktet tidigare idag, så just nu är han på sjukhuset för koll och blir kvar där iaf över natten. Nu är de tack och lov bättre med farfar iaf

Sedan kom även Memme, med fina blommor - presenten hade jag redan fått, min nya vinterjacka. Vi har käkat pizza, jag har fått paket - bidrag till skor och ett överkasst, som vi måste byta storlek på.. Sedan drog jag, Momma och Isabelle in till stan och gick på bio. Ojojoj, säger jag bara! Jag har fortfarande gåshud och vill bara se meeeer! Så nu ska jag ta och börja läsa sista boken, igen ;)

Nu ska jag ta och vara lite social, gammelfarmor är fortfarande kvar och stannar över natten. Då hon ändå ska till farfar i morron :)
I morron väntar jobb för mej, dock bara några timmar - men jag längtar nästan lite efter att jobba! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0