Nöjda kunder!


Igår när jag jobba i Birsta hade jag en kund strax innan stängning, jag var själv och hade massa andra kunder som väntade. Och självklart fråga hon om kuddar, vilket jag inte alls känner mej hemma på, såklart..

Men jag gjorde så gott jag kunde och hon skulle komma tillbaka. Idag jobba jag ju i stan - vem kommer inte in då, om samma kund! Hon log stort och sa: Men, jobbar du här oxå! Jag som skulle komma in och skryta över hur trevlig och hjälpsam du var igår! Hur glad blir man inte då? Hon gjorde iaf min dag, kan jag lova :) 

Kan dessutom tillägga att hon köpte kudde jag visat - wiho för mej!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Oj, så roligt :D Vilken butik jobbar du på?

2011-12-01 @ 12:01:12
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0