Massa nytta!


Innan klockan hann bli 10, hade jag hunnit med en massa! Städat, dammsugat, tvättat, vikt in lite tvätt (de som hunnit tort), fixa middagen till pojkarna ikväll (som även blir min lunch/middag på jobbet), fått på både mej och Elton kläder, grötfrukost och kilat väg med prinsen på dagis!

Just nu väntar lite mellis - hårdmacka med skina! Och innan jag far på jobbet, tänkte jag även få i mej lunch - omelett får de bli idag. Hur nu de ska gå, då jag inte är så värst hungrig..

Och innan jag börja jobba, måste jag gå ett varv på Birsta - en mössa till Elton ska inhandlas idag! Hellst lite paket till julkalenderna oxå, böja känna lite panik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0