Underbar dag!


Vi har haft en helt underbar dag idag! Dagen börja med frukost och tända ljus. Sedan drog jag på mej promenadskorna och gick ut i regnet. De spöregna verkligen, så jag var dyblöt när jag kom hem. Men ändå skönt att ha de gjort!
Då hade även Martin kommit över på kaffe, han skulle nämligen med oss och bada. Strax efter klockan 10 for vi mot Timrå för att bada - men någe bad där, blev de inte.. Dom hade tydligen börja med sommarstängt på Lördagar, redan nu. En mycket besviken Elton satte sej i bilen igen, hua. Men, så kom vi på Alnöbadet! Vi hade aldrig varit där, så vi ringde och kolla. Dom hade öppet, men barnpoolen var avstängd. Huvudsaken att vi fick någe vatten! Elton blev mer än glad, när vi kom fram och hoppa i badet!

Efter badet käka vi lunch, sedan hann vi bara hem - så slockna jag och Elton. När vi vakna, var hela gänget från Ljunga här - mormor, morfar, Louise, Patrik, Melker, gammelfarmor och gammelfarfar.
Vi käka middag tillsammans hos Martin och Gina, som gammelfarmor stod för! Klockan 18 begav vi oss mot bowlingen, där vi hade en timmes skoj. Gammelfarmor och gammelfarfar hade nog mest kul! :)

Efter bowlingen for Ljungagänget hem till sej och vi for hem till Martin och Gina, där vi spendera kvällen tills Elton skulle sova. Men han vägra somna och då min "matklocka" ringde, var jag tvungen att kliva upp. Så vi hade kvällsmys, alla tre i soffan, i stället!

Nu väntar Roger, soffan och Twilight - första gången Roger ser den :) Jag har sett alla filmerna 3 gånger, bara den hör veckan. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0