Snorar och hostar..


Elton hade en riktig skitnatt, i natt! Just nu håller alla tre på att snora och hostar, hoppas de ger med sej snart..

Vi har haft en supermysig dag! Först frukost alla tre - bara de är lyx. Medans Elton sov, kolla jag och Roger på Sons Of Anarchy (vi är väldigt sega, jag vet!) - vilken serie!
När Elton vakna gjorde vi lunch, fixa på oss kläder och for mot Birsta. Som alla andra tror jag.. Men vi skulle fixa present till mormor, jag och Martin - de är ju morsdag i morron!
Roger lämna av oss hemma, for och handla och sedan slängde han även ihop middagen - lövbiff och klyftpotatis, mums!
Jag och Elton hade lite soffmys innan sängen och nattningen. Roger for och fiska med Marcus. Så nu ska jag se några avsnitt av Sons Of Anarchy - jag skiter i Roger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0