Rensat garderoben!


Jag har precis rensat ur min garderob! Jag gjorde ett halvdant försök för någon vecka sedan, men idag rök en massa plagg! Jag slängde en massa och fyllde nästan en hel Ikeakasse, som ska till mormor  - vill hon inte ha allt, ska jag försöka få iväg de på annat sätt! Skönt är de iaf att allt är ur min garderob!

Och att jag dessutom nu kan ha alla byxor som ligger i garderoben - är ju bara för underbart! Dock sitter ena paret inte allt för snygg i magen, men snaaaart så! Wiho, jag är glad - eller mer än glad - överlycklig! Jag har fler än ett par byxor, vilket lyx säger jag bara! ;)

När Roger kommer hem, ska jag tvinga ner han i källaren, där har jag en hel kartong med kläder. Har ingen aning om vad som ligger där i! Jag stoppa ner den dit, när jag var gravd med Elton och inte kunde ha de längre ;) Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0