Mamma - Helene


Elton har länge vetat vad vi heter, jag och Roger - men varit supertjurig med att inte säga våra namn eller namn i huvudtaget! Han kan vad alla heter, som mormor, morfar, Memme, gammelfarmor osv.

Men nu har de börjat släppa, dehära med namnen! Dock säger Elton knappt mamma och pappa längre, utan nu är de Hennen (ja, superlätt är de ju inte att säga Helene) och Råge. Jag hoppas att han glömmer bort de snart, för jag vill inte att han ska kalla mej för Helene - jag är ju mamma! Lillfisen våran ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Här är det mamma, pappa, fammo, faster osv.. Men på fråga vad mamma heter så ärdet mamma louise (svårt att säga dock) mommo kicki o motte (moster) sofie.. Men det bli ju lätt bara namn, men det går om sig :)

2011-05-03 @ 07:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0