Helgen i stugan


Vi har haft en underbar helg i stugan! Vi har haft bra väder, gott att äta - grillat för första gången i år, lite fiske för vissa och ara haft de mys. Jag längtar redan tills vi ska dit igen!

Vi kom hem ifår kväll, efter att ha stannat kvar i Ljunga på middag. Vi åt hemmagjord kycklingsallad och jag åt för mycket, tokdumpa i bilen påvägen hem.. Fy!
Hemma packa vi ur, duscha allihopa, jag klippte både Martin och Roger, kika på BB och sedan somna vi gott!

Idag har vi haft en riktig innedag, jag och Elton. Vi har tvättat, kikat på film och långsovit. Nu först börjar vädret bli okej, så vi får se om vi gör en tur ut i lekparken senare. Nu väntar vi på att pappa Roger ska komma hem från jobbet, då väntar blodpuddning, bacon och gammelfarmors hemmagjorda lingonsynt - som vi fick med oss hem igår. De ska bli mumsigt!

Jag har slarvat med promenaderna flera dagar nu, så jag hade tänkt tage mej ut i dag. Men nu börjar min hals göra ont, typiskt! Får se hur jag gör, när Roger kommer hem. Hade ju varit skönt att komma ut, får lite "ångest" när jag inte varit ut på flera dagar..

Nu ska vi iaf hänga lite tvätt, slänga i en ny och vika in i garderoberna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0