Glass


Vi har haft en bra och mysig helg! Även fast Roger jobba i Söndags, men då han kom hem så sent (och inte fick ihop dygnsvilan), blev han ledig i går. Så i går hade vi hela dagen tillsammans!

Memme var hit på eftermiddagen, när solen lyste som bäst. Så vi gick och köpte en glass! Även jag testa, en Sandwich - en 1/3 kanske. Vilket funka bra!

 

Medans solen var framme, njöt vi av glassen på balkongen. Sedan kom Martin över, han och Roger skulle hämta en borr och äntligen fixa upp deras fläckt!
Sedan åt vi middag tillsammans, blev rätt sent. Så vi stupa i säng, kort därefter!

Resten av kvällen kolla vi på SOA, jag och Roger. Är inne på andra säsongen nu, ojojoj så bra!

Idag är Elton hemma från dagis, hostan fortsätter och snoret verkar aldrig sluta rinna. Men han är iaf piggare idag! Om bara hostan ville försvinna, snoret lär han ju få ha typ hela sommaren, som vanligt..
Tyvärr är vädret inge vidare, så vi blir nog inne. Om solen inte vill visa sej på eftermiddagen, villsäga!
Jag har precis tagit diskberget, så dåliga vi blivit på att diska.. Ändå har vi diskmaskin, skäms på oss! Nu ska jag fortsätta med att plocka ihop lite här hemma, ett evighetsgöra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0