Glada barn!


De var två glada barn jag hämta på dagis idag! :) Stella hoppa direkt upp i famnen och Elton hade precis vaknat när jag kom - han hade snackat om Stella hela morronen, då hon skulle följa med oss hem!
Vi tog vårt pick och pack och gick över på Stor&Liten, tror de var mer barn än någonsin! Och varken Elton eller Stella ville vara kvar där speciellt länge, så strax innan 15 gick vi ut i stället. Vi hann precis hem innan spöregnet kom!

Här hemma fixa vi middag - fiskbullar och pärer. Mums så gott de var! Båda åt glatt, så efter maten fick dom en glass framför tv:n. Sedan var de full fart igen! Dom hoppa i sängen, kikla varandra tills dom kikna av skratt, röjt gärnet med alla leksaker - som låg överallt!

Strax före 18 kom Johan och hämta Stella, dock ville hon inte riktigt med hem - hon skulle minsan stanna hos Elton! Sötunge :) Dom har nog aldrig lekt så bra, som dom gjort idag! Men jag älskar att Stella börja säga ifrån - hon kommer bli en riktigt liten tjej med massa krut i (speciellt om hon ska umgås med Elton - the bulldozer!)!
När dom for hem, plocka jag och Elton ihop och sedan kom pappa Roger hem. Lite mys innan sägen hann vi med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0