Fortfarande


Jag har legat på soffan sedan jag kom hem, sovit av och till, kollat på New Moon och ändå mår jag fortfarande dåligt. Även fast jag mått dåligt, har jag äte, då jag vet att de kommer surt efter, om jag skiter i de.

Har precis tagit en snabbdusch, ihopp om att jag skulle piggna på mej, men de verka inte funka.. Så nu ska jag få i mej lite lunch, köttfärssås sedan igår. Igår var de gott, men idag har jag ingen vidare matlust..

Jaja, slut klagat nu! Så fort jag fått i mej lunchen, ska jag få på mej lite mer kläder och sedan ska jag hämta prinsen. Vill han, går vi på Stor&Liten, jag hoppas på de - för kommer vi hem, lär jag väl somna sittandes ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv; jorå efter omständigheterna som var så mår jag skapligt.

Nu har man ju fått tillbaks mensen efter 5 månader utan och det har ju medfört en hemsk mensverk.

Men hoppas det är över snart:)

2011-05-26 @ 21:11:35
URL: http://mittochdsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0