Bra väder?


Vart tog dedära bra vädret vägen, som jag beställde? De har mest spöregnat sedan vi klev upp.. Mycket tråkigt! Vi hade ju tänkt vara ute hela dagen idag. Och ta en promenad, då jag inte hinner i dag annars.. Regnskyddet till vagnen är inte helt okej, så jag vill inte dra ut Elton i onödan. Men vi hoppas på bättre väder efter sovningen!

Vi har precis fått i oss lite gröt. Jag gör gröt på ½dl havregryn och 1dl vatten - inte ens de får jag i mej ;) Jag har försökt fått Elton att äta havregryns gröt länge nu, men han vill bara ha mannagrynsgröt. Men igår, då ville han smaka min - bara sådär. Och likadant idag! :)

Undra vad vi ska hitta på nu då, när vädret är som de är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0