Blixtra och åska


Igår mötte jag Karla när jag var ute och gick, så vi bestämde att vi skulle ute och gå idag - när vi lämnat pojkarna på dagis. Precis när vi skulle gå på dagis, kom de en störtskur och de blixtra och åska som bara den - vi satt i fönstret och kolla, jag och Elton. Lite läskigt, men prinsen tog de bra!

När vi väl hade lämnat Elton, hade de slutat regna. Så vi tog en promenad, jag och Karla - blev säkert 5km. Skönt och trevligt med sällskap!

Efter dagis for vi direkt till Birsta, för att leta skor åt prinsen. Åkte med nya bilen, vilket Elton inte riktigt tyckte var okej.. Han hade svårt för att de var vår nya och att den gamla var borta. Sötunge!
Efter skoletandet, for vi till Memme. Där fixa vi ut fiskarna i poolen och blev bjuden på mycket god mat! Dagen bara sprang förbi, helt plötsligt var de dags att fara hem och göra oss redo för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0