Varken eller..


De är varken bättre eller sämre med mej.. Men de som är bättre, är att jag iaf kan ligga ner och sova. Jag sover inte bra, men de går iaf! Dock kan jag ligga på ena sidan bara och hamnar jag på ryggen, vaknar jag av att jag inte kan andas. Jag hoppas de släpper snart!

Har blivit några tråkiga och sega hemmadagar för oss, skönt att Roger har varit ledig iaf. Tur att de är dagis för Elton i morron, så han får komma ut och göra av med lite energi! :)

Ser ut som fan här hemma, då de inte gjorts något åt de på flera dagar. Hade tänkt att jag skulle ha tvättat lite idag och bäddat nytt i sängarna, men jag har inte alls kommit så långt..
Jag och Elton har mest läst böcker, vet inte hur många vi läst idag, om och om igen oxå ;) Kollat på film och sovit. Skönt att Elton har varit rätt nöjd med de idag, min älskade lilla fis!

Roger ringde nyss och sa att han var påväg hem redan, underbart! Då ska vi fixa ihop lite middag och sedan ska Elton få ett bad och jag ska ta en behövlig dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0