Tok!


Ojojoj! Klockan 05 i morse tyckte Mia (ja, Mia och inte Elton..) att de var morron. Så innan klockan var 07 hade vi snackat skit i några timmar, käkat frukost och bänkat oss framför tvn för reprisen på Big Brother. Tok! Hur ska jag klara av dagen och kvällen? ;) De får nog bli en stödvila!

Mia står i duschen nu, sedan ska vi färga håret. Jag ska bli svart igen, efter mitt misslyckade försök att bli ljusare.. 
Jag har noll batteri i telefonen, så älskade Martin ska komma med en laddare sedan. Tack!

På efter middagen ska vi och handla, fixa middag och dricka gott. Ikväll väntar utgång och de ska bli så kul!

Igår kväll måla vi naglarna och åkte pulka flera timmar. Åh, jag höll på att frysa ihjäl när vi kom hem. Hua, så kallt de var, men kul! :) Fort som tusan gick de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0