Långsovare


Vi tog en riktig långsovare idag, jag och Elton. Men skönt och behövligt var de! När vi vakna hade mormor gjort supergod mat, tillomed Elton fick i sej en hel pära och en massa fisk, bra bra!
Efterrätten fick vi hos gammelfarmor och gammelfarfar, glass. Oj, så glad Elton blev! :) Halva kvällen spendera vi där, sedan hann vi bara hem och fika lite, sedan kröp Elton och morfar ner i sängen.
Resten av skaran har kollat på Big Brother, men nu gav alla upp och gick och la sej.. Men jag tänkte kika om de är nått på tv ett tag, jag är inte ett dugg trött..

I morron far jag och Elton hem till stan, då morfar ska jobba. Vet dock inte när, men nångång på eftermiddagen iaf. Och pappa Roger kommer hem på kvällen, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0