Kommentarer


Malin: Åh, härligt att höra! :) Hur gick operationen, hur länge blev du kvar på sjukhuset? Mår du bra? Hur går de med maten? Oj, jag har en massa frågor ;)

Anna-Maria: Jättejobbigt med eksem.. Vi kör oxå med Miniderm, men även kortisonsalva, när de är som väsrt - annars blir han för torr.

Tack för kommentaren om naglarna - jag suger åt mej allt! ;) Tips? Hmm.. Jag använder vilket nagellack som helst, jag köper gärna flera och billiga, än få och dyra. Använder mycket smala penslar - köpta på Panduro tex. Tandpetare är kanon! Vill jag ha större prickar, filar jag bara tandpetaren lite. Annars med lite glitter och så, kan man göra mycket skoj. Youtube - kanon för inspiration. Övning ger färdighet - vilket verkligen stämmer! Och de är egentligen inte svårt, man måste bara ha ett himla tålamod och en massa tid - speciellt torktid! Men de är roligt, sjukt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0