Fika!




Igår efter att vi sovit lunch, kom Memme och hälsa på. Hon var sådär härligt brun och jag blev inte alls avis..
Elton fick ett flygplan, som han verkligen älskade och en keps. Jag fick oxå lite smått och gott, som örhängen, nagellack och annat fint. Roger fick den sjävlklara ölen, som alltid och en badhandduk. Tack så mycket Memme!

Sedan for vi på Birsta och fika på Charm, jättemysigt! När vi kom hem var pappa Roger hemma, så vi fixa middag och resten av kvällen, de som var kvar - dagen gick ju superfort, myste vi i soffan.

Roger for precis på fisketävling med Marcus. Jag har duschat och snart ska både jag och Elton fixa på oss lite kläder, för om ett tag kommer mormor och hämtar oss. Melker ska spela innebandymatch, så vi ska och heja på såklart! :) Härligt med familjehäng på en Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0