Birsta



Älskade skitunge!

Idag skulle Roger på jobbet och diskutera turen han ska köra i morron, en ny tur. Medans tänkte jag och Elton göra några timmar på Birsta, jaga efter några byxor (snart brist i Eltons byrå..) och fika. Så jag skicka iväg ett sms till bästaste Mia och fråga om hon ville jojna oss, vilket hon ville. Så efter att vi varit till Memme och fixa de sista, innan hon kom hem - hon har nämligen varit i Dominikanska Republiken i två veckor och kom hem idag. Fusk! For vi och hämta Mia och sedan gjorde vi Birsta. Hitta dock inte de jag ville ha till Elton och de jag hitta, fanns inte i storlek. Typiskt! Men han fick iaf med sej en helikopter och en keps, som han blev överlycklig för och ville ha direkt! :)

Sedan käka vi lunch och fika på Ikea. Jag fick en till komplimang för mina naglar, av tjejen i kassan, bra för egot ;) Haha!
Efter att vi lämna av Mia, for vi hem och myste. Elton är nyss nattad, somna som en stock, då han inte sovit alls idag! Och han har dessutom varit på jättebra humör, vilket jag inte trodde. De brukar inte funka annars!
Roger har lovat att han ska skjutsa Leif och hans kompisar in till stan, så vi ska bara se på tv och ligga i soffan och lata oss.
I morron jobbar Roger, men de verkar som att han kommer hem i bra tid, redan på eftermiddagen nångång. Vi får se vad jag och Elton hittar på, kanske att vi får besök av Memme tillomed? :)


Kommentarer
Postat av: Björn (mias)

Sjukt snygg keps måste jag säga! Blir man ungkarl igen så får man räkna med konkurrens i framtiden! :)

2011-03-19 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0