Äntligen!


Äntligen! Nu har de börjat släppa, revbensupphakningen. Jag kan tillomed sova, vilket är underbart skönt, efter några extremt dåliga nätter! Nu gör de bara ont när jag måste ta jättedjupa andetag, tex när jag nyser eller gäspar. Jaja, de går iaf åt rätt håll!

Jag vakna precis, somna som vanligt när jag natta Elton.. Vi måste ta tag i nattningarna, men just nu har jag ingen ork att ta de. Tyvärr!
Jag och Elton har haft en mysig eftermiddag, trots att Elton inte riktigt varit på humör. Han har flera dagar i rad, sovit när jag hämtat han på dagis. Och väcka Elton, blir inge bra resultat.. Då blir han tjurig och grinig, tills de är dags att sova för natten.
Han har dessutom ätit bra 5dagar i rad på dagis, vilket aldrig har hänt! Så jag hoppas att de håller i sej, vore ljuvligt.

Vi hade massa ägg som gick ut idag, så vi tog och baka. Men de blev bara pannkaka av alltihopa! Gjorde kladdkaka, men de börja med att formen - ensåndär där man kan ta bort botten på - inte höll tätt och de rann ut i ugnen. Så jag bytte form, men då fick jag med allt ströbröd, vilket resultera i att de typ blev muffins i stället för kladdkaka.. Åh, så sur jag blev. Och Elton blev så besviken! Jag stängde bara av värmen på ugnen och lät kakan stå, fansjävlaskit! Tänk att de alltid ska bli nått tok, när jag bakar..

Bara skit är de på tv oxå, så nu ska jag har Twilight-maraton för mej själv. Har nästan sett hela den andra filmen och gud vad jag längtar tills den nya kommer, ojojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0