Sista gången..


När jag skulle hämta Elton på dagis igår, fick jag sällskap av Emilie och Stella. Sedan gick vi tillsammans på Stor &Liten - sista gånge! Jättetråkigt att de inte blir nåe mer nu..
Var mycke folk, så både Elton och Stella ville gå hem ganska tidigt. I stället gick vi ut och njöt av de underbara vädret! Gick och köpte glass - så gott de är med glass när de är så varmt!

Sedan gick vi hem till oss, Emilie skulle nämligen klippa Elton. Han hatar dock bara ordet, så de blev lite tjurigt.. Men han gjorde de jättebra! Och han blev så himla fin :) Tack Emilie! När Elton var klippt, tog dom ett bad - båda skitungarna!

När Emilie och Stella gick hem, for vi med Memme på Skopunkten - där handlades de skor, som många andra.. Hemma fick vi sen middag av pappa. Medans han for och hjälpte Marcus - natta jag och Elton. Jag tvärslockna, då jag åkte på världens dumping! Elton somna lika snällt han oxå - mammas lilla prins!

Elton är på dagis och jag kom nästan nyss hem. Har varit ute och gått i solen! Har dessutom joggat, sådeså! Joggade en kortare och en längre sväng - kändes helt okej! Har tillomed gått i linne, helt otroligt! Med mina "undermuskler" på armarna ;)
Jag lyssnar ju alltid på samma musik och idag var jag två låtar före, mot för vad jag bruka vara, när jag går. Kändes mycket bra, måste jag säga!

Har precis tagit disken och slängit på en tvättmaskin - snart ska den andra av alla på! Sedan kommer mormor och morfar. Jag ska hämta Elton, måla massa naglar, bli klippt och färga håret ska jag oxå hinna med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0