Packar och fixar


Elton somna sent igår, men ändå vakna han tidigare än vanligt idag.. Strax efter 06 klev vi upp, då hade han legat en stund och tjatat ;) Man blir bortskämd när han iaf sover till 07!

Nu håller vi på att packa och fixa, en massa som ska med. Vi ska ju och fira Midsommar hemma i Ljunga! Först ska vi vara i parken - då mormor tagit på sej Midsommarfirandet där, hon kan hon, våran bästaste mormor! Så där ska vi vara mellan 11-15, far här ifrån 09:30 med Memme.

Ikväll ska vi ha överraskningsfest för gammelfarmor och gammelfarfar - dom har nämligen varit gifta i 50år! De ska bli superkul :)
Vi har fixat pajer, tipsslinga om dom och lite musik - allt är fixat och ner packat, skönt! Nu är vårat gjort iaf!

I morron ska jag och Gina serevra på ett bröllop. Efter de far jag hemöver till Ljunga igen, för att möta upp Malin och förhoppningsvis massa andra barndomskompisar - för att sedan åka på Viskan! Min mamma och pappa är bäst, så är de bara - Tack!

Nu ska vi käka frukost, starta diskmaskinen och jag ska duscha - sedan är vi nog redo! Pappa Roger jobbar han, så han kommer ikväll, när han slutat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0