Nya schemat


Idag har Roger varit ledig - vilket han oxå är veckan ut och några dagar nästa vecka. Just nu känns nya schemat rätt okej!
I morse när vi lämnat Elton på dagis, tog jag en svettig prommenad i solen. Medans Roger fixa Martins bil - han är bra bäst, min älskade Roger!
När Elton sluta på dagis, cykla vi och köpte glass - njöt av den i solen, i gräset! De är sommar de :)

När pappa Roger var klar med sitt, fixa vi middag och åt den ute på balkongen! Elton nobba maten, då han var för trött - han hade nämligen inte sovit på dagis..
Allt för att hålla han vaken, for vi och bada! Elton var lyckligare än lyckligast - satt och grävde i sanden som bara den :) Och skönt i vattnet var de oxå!

Prinsen sover och jag och Roger ska se Twilight - han är snäll min Roger, som ställer upp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0