Midsommar & Guldbröllop


I Fredags for vi tidigt mot Ljunga - för att fira midsommar! Första stoppet blev lekparken, där vi dumpa av Elton och sedan fortsatte jag och Memme till gammelfarmor och gammelfarfar. Där fick vi fika, hjälpte till med tårtor och lasta av pajer.
vidare till klubbstugan - där vi lämna tårtor och en massa annat. Sedan - kunde midsommarfirandet börja! Tyvärr börja de spöregna, mitt i alltihopa - så de blev inte så långvarit i parken..

När vi var färdiga i parken, for vi till mormor och morfar. Där fixa vi sista till gammelfarmor och gammelfarfars Guldbröllopsfest!
Klockan 18 innfann vi oss i klubbstugan - där festen fortsatte resten av kvällen! God mat, underbart sällskap, roliga lekar, bra musik och allt bara var perfekt! Jag tror att gammelfarmor och gammelfarfar var mer än nöjda - jag hoppas de! :)
Blev en väldigt sen kväll, men Elton gjorde de kanon! Han somna i vagnen, sedan bar jag upp han i sängen bara - inga problem alls!

I Lördags for jag hem till stan igen, med Memme. Jag och Gina skulle nämligen servera på ett bröllop. Så klockan 15 var vi i Viksjö - redo att jobba! Ett superhärligt sällskap och allt funkade kanon - var jättekul! :) Vi fick tillomed stående applåder! ;)
Vi var hemma igen vid 22. Hemma hos mej vänta mormor, morfar och Melker - dom var så himla snälla och hämta mej, så jag kunde fara på Viskan.
Sagt och gjort, jag fixa till mej och sedan for vi. Där träffa jag på världens bästa Malin - åh, fina du! Tyvärr blev kvällen inte riktigt som tänkt, haha ;) Visst, vi hade supertrevligt i vår slänt! Men, de hade varit kul att iaf träffa nån och iaf kommit nära området.. Japp, jag blev för full! Första gången i mitt liv - helt otroligt! Jag som inte kännt nånting, nu efter operationen. Men, ojojoj!
Tur att jag har världens bästa pappa - så han kom och hämta mej! Hjälpte mej in och allt ;) Helt sjukt - kroppen hängde inte med för femöver - men jag minns allt jag sagt, allt vi pratat om, allt!

I Söndags var jag bakis hela dagen. Jag var inte värst dålig, mest trött. Vilket resultera i att jag sov mest hela dagen och därmed slarva med maten - vilket gör att jag mår illa av de.. Hua, tur att jag har världens bästa familj - som tog Elton hela dagen. Tack!

Idag har vi varit ute hos mormor och morfar hela dagen, njutit av solen och bara varit. Vi åkte hem till stan igen med morfar, nu ikväll! Elton sover och vi ska se film - mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0