Hår och naglar


Sedan nån vecka efter operationen, har jag tappat enormt med hår - vilket är vanligt. Jag har ju rätt tur, att jag har mycket att ta av! Men, jag håller på att bli tokig av allt hår som ligger överallt. Så fort jag rör mej, ramlar de hår! Så nu har jag uppsatt hela tiden, så jag slipper se håret och vara irriterad!
Värst är nog i duschen, då tappar jag som mest och de ser ut som en hel apa (med långt hår) har duschat..
Inte nog med att jag tappar hår, utan hårstråna går även av! Så nu har jag massa korta strån som sticker ut överallt och ingenstans.. 

Snart tar jag fram rakapparaten och skalar hela huvudet - innan jag blir tokig! Fast då skulle nog Roger dö ;)

Och naglarna! Senaste veckorna är dom hemska! Märkte inget på dom först, men nu är dom så himla dåliga. Så i dag rök alla, klippte av mej dom totalt! Hoppas att de blir bättre snart, när kroppen har vant sej - vid vitaminerna och allt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet hur det känns med håret, tappar också enormt mycket.. Men dom säger att det ska bli bättre.. får hoppas på det.

2011-06-29 @ 23:27:06
URL: http://muzzia.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 14:58:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0