En plan!


Strax efter klockan 18 kom bästaste Martin hit efter jobbet - jag bjöd på middag, som tack för att han skulle vara med Elton en stund. Jag tog nämligen en kvällspromenad med Karla nu ikväll! Roger är fortfarande inte hemma, men påväg iaf!

Jag och Karla har gjort upp en plan! ;) Nästa gång vi ska ut, ska vi ta och jogga lite. Ska bli spännande och se hur de går, hur fan ska jag kunna jogga och prata samtidigt - utan att dö, haha! Och i slutet på sommaren, ska vi jogga hela svägen tillsammans - skönt att ha ett mål tillsammans med någon! Nån dag ska vi även ta och cykla till eljusspåret är bortanför och ta en sväng där - ska bli skönt för mina stakars fötter!

Medans vi var ute och gick, hade Martin stoppat Elton i badet - han är bra duktig, min lillebror! Jag tog över, så han fick gå hem. En mycket trött Elton, som vägrade att kliva upp.. Tillslut hade vi gjort alla kvällsbestyr och kunde äntligen krypa ner under täcket och läsa saga ♥

Jag ska snart hoppa in i duschen och sedan måste jag slänga på lite färg på naglarna!

I morron väntar äventyr med dagis - vi ska på Norraberget! Elton ser nog mest fram emot bussen, min lilla busstokiga unge! :) Ska bli supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0