Cissis överaskningsfest!


I Lördags hade vi överaskningsfest för Cissi - hon har ju varit i Chile i ett ½år och gjort praktik. Myckte bra gjort, tycker jag - jag är impad!

På förmiddagen fika vi frukost med Martin, Gina och Jocke, jag packa och fixa de sista tills jag skulle fara, klockan 13 skulle vi träffas i Stöde. Där skulle vi mötas vid sjön och sedan spendera dagen på sjön, på en stor flotte! Tror vi var ca 15 stycken och Cissi hade ingen aning alls. Hon såg rätt chokad ut när hon såg oss! :) Hon hade surat hela morronen, haha!

Hela dagen var helt underbar! Solen lyste och brände, vi bada i massor, vissa åkte vattenskoter och wakeboard, åt och drack gott! Vi var på folotten ända till kvällen, så mysigt! Tyvärr tokdumpa jag innan vi skulle kliva i land, smaka en liten snickers och somna på golvet - haha!

Resten av kvällen spendera vi hos Cissi föräldrar, tills vi tog tåget strax efter 22 till stan och gick ut. Jag drack och drack, hela dagen - men var ändå nykter.. Och Oscar var inget för mej, så jag gav upp rätt tidigt. Underbara Martin kom och hämta mej! Hemma fixa jag mej lite att äta, sedan kröp jag ner brevid mina älskade prinsar!

I går fick jag världens sovmorron - tack, älskade Roger! Sedan käka vi frukost och for till Memme. Där blev vi bjudna på fika, Martin och Roger skruva med crossen och Elton vattna blommorna med Memme - mysig Söndag, helt enkelt!

Idag har de bara varit skitväder, har regnat hela dagen! Så jag och Elton har bara varit inne och myst, men dagarna blir så sega när de är mörkt hela tiden..
Har iaf fått lite gjort - en massa rentvätt låg och väntade, som nu ligger där de ska! Trodde även att gubbarna som ska kolla på elementen skulle komma idag, men icke.. Jag hatar och inte vet när dom ska komma!

Prinsarna ligger och snarkar, försökte väcka Roger - då han ville att jag skulle de, men de gick inte vidare..
Ska ta mej nåe kvällsfika, sedan ska jag slå på en film!

Ska försöka hitta digitalkameran, som Elton slarvat bort - han säger nämligen att den är hans, haha - så jag kan fixa några bilder sedan i Lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0