Vilket väder!


Ojojoj - vilket väder de blev idag! När vi vakna och jag var ute och gick på förmiddagen, var de klarblå himmel och supervarmt - när vi hade grillat färdigt till lunch och nästan ätit klart, kom molnen. När vi satte oss i bilen, påväg till Birsta, kom allt! Regn, åska och blixtar - inte lite heller! Jag hitta faktiskt en bikiniöverdel - äntligen!

Vi hann hem och Elton hann somna, innan värsta ovädert kom. Lika bra de - då Elton är jätterädd för mullret, lillprinsen!
Resten av dagen har vi myst omkring här hemma. Tvättat lite, städat och kikat på film.
Roger jobbar sedan i eftermiddag, tills i natt nångång. Så han lär sova mest hela dagen i morron. Men de gör inget, jag och Elton har nämligen bestämt dejt med Karla och Theodore. Vad vi ska hitta på, får vi se - beror på vädret! :)

Kommentarer
Postat av: Niccan

Min lillskrutt är också rädd för åskan.

2011-07-12 @ 23:31:50
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0